ZWROTY I REKLMACJE

Zwrotu towaru można dokonać w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyny.
Zwrot należnych środków nastąpi do 14 dni od daty otrzymania przez Garden&You przesyłki zwrotnej. Z reguły zwrotu środków dokonujemy w ciągu 2 dni roboczych.

Wszystkie nasze produkty są wybierane z największą starannością. Dbamy o jakość naszych usług i towarów, jeśli jednak zdarzy się, że zakupiony przez Państwa produkt nie spełnia oczekiwań można go zwrócić lub zareklamować.

Przesyłki zwrotne prosimy kierować na adres:

Strobów 2D, magazyn 3,
96-100 Skierniewice, z dopiskiem „Garden&You zwrot lub reklamacja”. 

  • ZWROTY

W przypadku zwrotu towaru prosimy postępować w następujący sposób: 

  1. Wysłanie maila z informacją o zwrocie na info@garden-you.pl.
  2. Wypełnienie formularza zwrotu dostępnego tutaj i umieszczenie go w kartonie. 
  3. Umieszczenie w kartonie towaru, który:
    • nie nosi śladów użytkowania,

    • jest kompletny.

  4. Karton należy dobrze zabezpieczyć. 
  5. Odesłać paczkę na koszt własny na wskazany wyżej adres. 

Gdy zwrot zostanie przyjęty przez sklep, nastąpi przekazanie środków do Klienta w kwocie równej cenie zakupionych produktów. 

Z przyczyn technicznych nie odbieramy przesyłek „za pobraniem”. 

  • REKLAMACJE

Produkty sprzedawane przez Garden&You objęte są gwarancją. Jeśli produkt został uszkodzony w transporcie, należy spisać protokół i postępować zgodnie z poniższymi krokami. Tak samo postępujęmy przy zgłaszaniu zwykłej reklamacji.

  1. Wypełnienie formularza gwarancji dostępnego tutaj i przesłanie go na maila wraz ze zdjęciami reklamowanego produktu na adres info@garden-you.pl. 
  2. Nasza obsługa skontaktuje się z Państwem telefonicznie lub mailowo w możliwie jak najszybszym czasie – do max 14 dni. 
  3. Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie. W przypadku podjęcia decyzji o zwrocie towaru lub jego naprawie ( po wcześniejszym uzgodnieniu ze sklepem), prosimy o umieszczenie towaru wraz z wypełnionym formularzem gwarancji w kartonie.
  4. Karton należy dobrze zabezpieczyć.
  5. Odesłać paczkę na nasz koszt ( po wcześniejszym uzgodnieniu ze sklepem) na wskazany wyżej adres.